Pilootkoolid said ülevaate IT-riskidest

, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Valga vene gümnaasiumi valimine digipöörde projekti finalistide hulka on põhjustanud elevust nii õpilaste kui õpetajate hulgas. Ootusärevuses on Edgar Kerk (vasakult) ja Martin Püsijainen, õpetajad Eva Tšepurko ja Marvin Mägi ning koolitüdrukud Angelina Sareceva ja Sofia Nikitina.
Valga vene gümnaasiumi valimine digipöörde projekti finalistide hulka on põhjustanud elevust nii õpilaste kui õpetajate hulgas. Ootusärevuses on Edgar Kerk (vasakult) ja Martin Püsijainen, õpetajad Eva Tšepurko ja Marvin Mägi ning koolitüdrukud Angelina Sareceva ja Sofia Nikitina. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Samsung Digipöörde teisel koolitusel kõneles Hansson, Leego & Partner OÜ juhtivpartner Erkki Leego pilootprojektis osalevatele õppeasutustele kooli digitaristu arendusvajadusest.

Leego rääkis, et õppetööd toetavate digivahendite üks olulisemaid soetamise kriteeriume on kooli võime neid edukalt rakendada. «Vahel ülehinnatakse tehnoloogiast tõusvat kasu ja alahinnatakse rakendamise töömahtu. Kuna raha on koolidel alati vähe, siis iga kulutus peab andma maksimaalset tulu,» selgitas Leego.

Eesti koolide suurim IT-risk on Leego sõnul, et koolide IT-süsteemid on vaid ühe inimese, IT-juhi õlul. «Kooli juhtkond peab IT-teemadega kursis olema. Ühegi inimese pead ei saa seifi kinni panna ja sealt vajadusel võtta. Seega tasub alati kõik andmed üles kirjutada, muidu võib IT-spetsialisti vahetumine viia kooli kriisi,» rääkis Leego.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles