E-teenuste jätkuva populaarsuse tõttu väheneb pidevalt maksu- ja tolliameti (MTA) kliendikülastuste arv. Võrreldes eelmise aasta kümne kuuga, on näitaja kahanenud üle 19 %.
E-teenused tõrjuvad inimesed klienditeenindajate juurest eemale
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kõige suurem langus on olnud MTA Haapsalu teeninduskohas – üle 32 protsendi. Tallinnas on võrreldaval perioodil ametit külastanud ligi 26 500 inimest vähem.
Valgas on võrreldes 2009. aastaga maksu- ja tolliametit külastanud 1529 inimest vähem, mis tähendab, et kliendikülastuste arv on kahanenud ligi 23 protsenti.
Kliendikülastuste vähenemise põhjus on teenuste kättesaadavus e-maksuametis/e-tollis. Info saamisel pakub suurt abi ka MTA kodulehekülg.
Samas on maksuhaldur loonud klientide paremaks teenindamiseks kõigisse teeninduskohtadesse võimaluse maksta riiklikke makse, näiteks maa-, sotsiaal- ja tulumaks, samuti tasuda maksuvõlalt arvestatud intressi ja muid rahalisi kohustusi või teha vastav ettemaks deebetkaardiga.