Tarbijakaitseamet soovitab hoiduda HeaHind Market OÜ-st ostmisest

, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tarbijakaitseamet.
Tarbijakaitseamet. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Tarbijakaitseamet on viimastel päevadel saanud palju kaebusi HeaHind Market OÜ suhtes ja amet soovitab hoiduda sellelt kauplejalt ostmisest.

 Tarbijate mured on ajendatud kaupleja poolt lubatud tarnetähtaegadest mittekinnipidamise, kauba tarbijale tarnimata jätmisega ning ostusummade tagastamata jätmise või sellega viivitamisega seoses, teatas BNS-ile tarbijakaitseameti pressiesindaja.
 
Amet on pöördunud HeaHind Market OÜ poole ning kohustanud teda esmaspäevaks andma selgitusi tarbijate ees võetud kohustuste täitmata jätmise põhjuste kohta ja tegema ettepanekuid olukorra lahendamiseks.
 
Kuniks amet on välja selgitanud täpsemad asjaolud, sealhulgas ettevõtja ülevaade tarbijate ees võetud kohustuste täitmise osas, soovitab amet tarbijatel nende oma majandushuve silmas pidades hoiduda tehingutest www.heahind.ee veebilehe vahendusel. Tarbijakaitseamet teavitab uute asjaolude ja täiendava info saamisel tarbijaid täiendavalt.
 
Lisaks juhib tarbijakaitseamet tarbijate tähelepanu, et HeaHind Market OÜ kasutab klienditeeninduseks muuhulgas ka lühinumbrit 1707, mis on tavatariifist kõrgema tariifiga telefoninumber.
 
Kuivõrd tasu arvestus algab juba kõne ooteajal ja tarbijate pöördumistest nähtuvalt ei pruugi kaupleja telefonile vastata, siis soovitab amet tarbijatel pöörduda HeaHind Market OÜ poole sõlmitud lepingutest tulenevate küsimuste lahendamiseks e-posti teel.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles