Müüdid ja tegelikkus tarbija õiguste ja kohustuste kohta

Piret Karu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kui kaup osutub defektseks – näiteks kipuvad saapad sokke määrima –, on tarbijal õigus pöörduda pretensiooniga müüja poole. Ostjal on õigus nõuda müüjalt defektiga kauba parandamist või asendamist.
Kui kaup osutub defektseks – näiteks kipuvad saapad sokke määrima –, on tarbijal õigus pöörduda pretensiooniga müüja poole. Ostjal on õigus nõuda müüjalt defektiga kauba parandamist või asendamist. Foto: Ants Liigus / Pärnu Postimees / Scanpix

Tarbijakaitseamet juhib tähelepanu suurimatele müütidele, mis eksitavad tarbijaid.

Eesti tarbijate põhiõigused on kirjas tarbijakaitseseaduses. Pöördumised tarbijakaitseametisse on näidanud, et nii tarbijate kui kauplejate seas levib ka müüte, mis tõele ei vasta.

Müüt: Kui kaupluse riiulil on tootele märgitud soodsam hind kui kassas, on kauplusel kohustus see toode müüa tarbijale soodsama hinnaga.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles