Müügimees ei tohi tarbijalt võtta otsustusvabadust

Piret Karu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Ants Liigus / Pärnu Postimees / Scanpix

Müügimehel on keelatud tarbija suhtes kasutada agressiivseid müügivõtteid ning survestada teda lepingut sõlmima. Olgu see nii hea tehing kui tahes.

Tõttad mööda kaubanduskeskuste koridore, vaatad kella ja mõtled, et peab kiiruga poes käima ja edasi ruttama. Äkki peatab sind müügimees, kes soovib tutvustada oma tooteid. Teinekord võib taolist müügimeest kohata oma koduukse taga või kusagil müügiesitlusel – vahel tuleb pakkumine telefoni teel.

«Kõik on ju näiliselt hästi – ettevõtjad teevad tarbijatele pakkumisi, mis võivad isegi olla huvitavad ja soodsad, aga mitte alati ei jää sellistest müügikohtumistest head mälestust. Kauplejatel tuleb endale teha selgeks, milline müük on aktiivne ja milline agressiivne, sest agressiivne müük on keelatud,» rõhutab tarbijakaitseameti kommunikatsiooniekspert Pille Kalda.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles