Algklassilapsed vajavad teejuhti digimaailmas

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Valga Priimetsa kooli õpilased.
Valga Priimetsa kooli õpilased. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Tartu ja Tallinna ülikooli teadlased arutasid metsaülikooli vestlusringis, kuidas nutiseadmeid koolitundides kasutada.

Tartu Ülikooli (TÜ) haridustehnoloogia professor Margus Pedaste tutvustas esmakordselt ülikooli uurimisprojekti käigus läbiviidud ülevaateuuringu tulemusi. Uuringust «Nutikad tehnoloogiad ja digitaalne kirjaoskus õppimiskäsituse muutmisel» selgub, et nutiseadmed on 97,4 protsendil õpilastest ning 76 protsendil õpetajatest – seega on esmane ja peamine riistvara tegelikult olemas.

Küsimus on hoiakutes ning sisus, kas ja kuidas neid seadmeid kooli kontekstis kasutada saaks. Uuringu kohaselt on õpilased üldjuhul valmis ning üpriski valmis on ka õpetajad. Küsimus on aga selle sotsiaalses mõjus ning vastuses küsimusele, kas nutiseadmete kasutus toetab koostöist õppimist.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles