Kümne parima seas kaks Otepää majutusettevõtet

Jaan Rapp
, tegevtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tehvandi spordikeskuses asub ka hotell.
Tehvandi spordikeskuses asub ka hotell. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Tuntud broneerimissüsteemi Booking.com klientide hinnangul asub Eesti kümnest parimast majutusettevõttest tervelt kaks Otepää vallas: GMP Clubhotel Otepääl Pühajärvel ja Tehvandi hotell, kirjutab Tartu Postimees.

Jaan Olmaru kirjutab Tartu Postimehes ilmunud artiklis  et  Booking.com-i värskesse võrdlusse on võetud kõik majutuséttevõtted, kus on üle 15 toa ja mis on klientidelt pälvinud vähemalt sada hinnangut.

Hinnete järgi on Eesti hotellide esiviisik järgmine: GMP Clubhotel Otepääl Pühajärvel (keskmine hinne 9,5), Georgi hotell Võrus (9,4), Antoniuse hotell Tartus (9,4), Schlössle Tallinnas (9,4) ja Pädaste Muhu saarel (9,4). Esikümnes leiame lisaks GMP Clubhoteli ka Tehvandi spordikeskuse hotelli (9,3)

Pühajärve kaldal asuvas GMP Clubhotel`i külaliskorterid on eriti sobilikud peredele ning keskmisest kõrgemat kvaliteeti hindavale aktiivsele inimesele.

GMP Clubhotel`i juhataja Margus Mäll sõnas, et hotellitaset on eelkõige aidanud hoida pidev tagasiside küsimine klientidelt. «Pean ütlema, et viimasel ajal on Eestis üldiselt majutusasutuste teenindustase tunduvalt tõusnud. Meie hotellis pööratakse väga suurt tähelepanu kliendi heaolule – et ruumid oleksid puhtad, teenindus kiire ja sõbralik ning et iga külastaja sooviks meie juurde tagasi tulla.»

Tehvandi hotell asub Tehvandi spordikeskuses, mis on rahvusvaheliselt tuntud võistlus- ja treeningpaik. SA Tehvandi Spordikeskus juhatuse liige Alar Arukuusk märkis, et eelkõige on Tehvandi eesmärk kompleksse treening- ja võistluskeskuse teenuse pakkumine ja selle lahutamatuks osaks on ka kvaliteetne majutus ja toitlustus.

«Meil on heameel, et meie kliendid on meid nõnda kõrgelt hinnanud,» rõhutas Alar Arukuusk. «Tehvandi hotelli külastajad on eelkõige spordiga seotud kliendid.»

Booking.com uurib klientidelt tagasisidet kümnepallisüsteemis kuues kategoorias: puhtus, hubasus, asukoht, mugavused, personal ning hinna ja kvaliteedi suhe. Booking.com on suurim veebikeskkond broneerimiseks maailmas ja samuti Eestis. Tagasisidet annab hotelliklientidest umbes kolmandik.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles