Juhtkiri: Klient hääletab jalgadega

Piret Karu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Kevadel käisid Valga söögikohtades erilised kliendid. Tegu oli testkülastajatega, kelle ülesanne oli toidukohti hinnata. Külastati 11 kohta, igasse tehti kolm külastust.

Uuring näitab, et linna söögikohtade tase on päris hea. Eriti kõrge hinnangu pälvis teenindaja välimus – suisa 97 protsendipunkti. Hinnang teenindaja suhtlemisele ja käitumisele jäi vaid ühe punkti võrra madalamaks. Kõrge hinnangu pälvisid ka teeninduskoha üldmulje ning kontakti loomine.

Jagub ka vajakajäämisi – näiteks ei kipu teenindajad külastajatele lisapakkumisi tegema. Teenindajad jätsid 12 korral 33st kasutamata võimaluse pakkuda kliendile midagi tellitule lisaks.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles