Peagi selguvad klientide poolt enim kiidetud teeninduskohad

Sirje Lemmik
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Selver koondab ja korraldab oma tegevust ümber.
Selver koondab ja korraldab oma tegevust ümber. Foto: Eveliis Eek / Valgamaalane

Heateenindus.ee tiim kutsub organisatsioone osalema 14. korda toimuvas "Kiida teenindajat!" kampaanias. Kampaania käigus selguvad klientide poolt enim kiidetud teeninduskohad.

Osalevad ettevõtted saavad paigutada oma teeninduskohtadesse kampaania materjale (plakatid, kiidu-postkastid, kalendrid, rinnamärgid jne) ja veebilehele "Kiida Teenindajat!" bänneri ning osaleda koolitustel ja Parim Teenindaja konkurssidel.

Eelmisel aastal valisid kliendid parimaks teeninduskohaks MyFitnessi Rocca al Mares, teisele kohale tuli Swedbank ja kolmandale Maxima. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles