Otepää restoran hiilgab kiire teenindusega

Taavi Niittee
, Reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pliiatsi ja paberi asemel võtab klienditeenindaja tellimuse vastu tahvelarvutil, mille kaudu see edastatakse hetkega köögis asuvatele ekraanidele – kokkadele teadmiseks.
Pliiatsi ja paberi asemel võtab klienditeenindaja tellimuse vastu tahvelarvutil, mille kaudu see edastatakse hetkega köögis asuvatele ekraanidele – kokkadele teadmiseks. Foto: Erakogu

Talvepealinna südames tegutsev Ugandi Resto, mida linnarahvas tundis varem Oti pubi nime all, on kasutamas uut tellimissüsteemi, millele võrdväärset mujal Eestis ei leidu.

Süsteemi, mille tulemusel täidetakse restoranis kõik tellimused keskeltläbi kolm kuni neli minutit kiiremini kui varem, julgeb Ugandi Resto peremees Siim Kalda nimetada nii-öelda tänaseks, kuigi see on toiminud kolm kuud – pubist restoraniks ümbersünnist saadik.

«Üleeilne päev oli see, kui teenindaja kirjutas tellimused pliiatsiga üles ja viis ükshaaval kokale. Eilsel päeval viis ta tellimuse baari, kus see koka jaoks printerisse saadeti. Täna jõuab aga kogu vajalik info kööki ja sealt uuesti teenindajani hetkega,» selgitas Kalda sõrmenipsu saatel, tunnistades, et ta ka ise on sellest süsteemist jätkuvalt vaimustuses.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles